hur många dagar?

Sv: hur många dagar?

Beror på om de skickar som urgent eller vanlig europabetalning, men som vanlig räkna med betalningsdagen+2-3dagar
Urgent brukar vara betaldag+1dag.
Detta gäller alltså för europabetalningar, ej internationella.

Inklusive betalningsdagen brukar det ta 3-4 dagar för mig för en vanlig, ej urgent betalning.

När jag fått betalningar från länder inom Europa så tar det bara en dag eller två. Avsändaren har då fått mitt IBAN nummer. Inga konstigheter alls. :)

Ska inte behöva ta mer än fyra bankdagar, mer rimligt är två-tre dagar. Du bör även se inbetalningen på ditt konto innan den är tillgänglig, dvs. om de hade gjort betalningen igår så hade du på ett kontoutdrag från idag kunnat se en i insättning daterad den 13/12 (eller annan påföljande dag).

Konstigt dem satt in pengarna i tisdags men kan ej se något på min bank. Dem fick iban nummer och även bis nummer

Ser fortfarande inte pengarna, börjar bli orolig att dem skrivit fel banknummmer.. Då hon skrev från min mobil lite hastigt ..

Liknande trådar

Hemmet Vilken bank har ni ert huslån på? Vad betalar ni ränta? Är de klokt att binda räntan och isåfall hur länge? Är ny på detta då jag ska...
Svar
17
· Visningar
615
Senast: Eurydome
·
Juridik & Ekonomi Är under senaste året många banker har gjort det svårare att höja gränsen på swish, allt i namnet att skydda oss mot bedragare. 2021...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 374
Senast: MiniLi
·
Juridik & Ekonomi Goddag allvetande Buke. Jag blev så förvirrad idag, hjälp mig tack. Jo, vi har ett huslån, eller rättare sagt vi har tre huslån ett på...
Svar
13
· Visningar
808
Senast: Bee
·
Juridik & Ekonomi Vi ska eventuellt köpa en liten gård och måste då byta bank för bolånet. Vi har SBAB i dagsläget och är supernöjda, men tyvärr så lånar...
2
Svar
36
· Visningar
1 597

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Oväntade saker ni finner läskiga
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat