Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ju inga barn ännu men jag vill ha ett barn. Jag kommer antagligen vilja ha fler när jag väl har barn men jag ska skriva ett litet brev till mig själv som jag ska läsa när suget kommer
Jag vill fortsätta vara mig själv och eftersom jag har svårt att förstå hur jag ska ha tid/råd med ett barn så är två eller fler en omöjlighet.
Vi har ett barn nu ( 1 ½ år ) och det går upp & ner för mig. Ibland är jag nöjd med ett barn och ibland kan jag tänka mig en till skruttis. Sambon vill gärna ha två barn.
Det blir säkerligen två barn med ungefär 4 års mellanrum, sedan är det stopp!
Vi är nog lite lika där, förutom det med att du gillade att vara gravid. Jag gillade det inte alls. Visst har det varit mysigt att ha en liten bebis hemma, men jag håller med om att det är mycket roligare nu när bebis börjar bli lite större och förstår mer. Just nu känner jag absolut inget behov av att ha fler barn. Vår V är extremt lättskött och okomplicerad och jag blir faktiskt avskräckt när jag läser vad andra föräldrar får utstå. Jag vet att maken vill ha ett syskon till V, men den frågan får han själv ta upp när han tycker att det är dags.Just nu känner jag att ett barn är alldeles lagomt men så är dottern knappt 4 månader också.
Jag vill jätte gärna vara gravid igen men jag har ingen som helst lust att börja om med det vi redan har gått igenom. Gud så tråkigt det har varit de första månaderna om än mysigt på sitt vis. Nu börjar det bli kul när hon är med i matchen på ett annat vis.