Hur man gör som i ponnyakuten!! (failad text) :D

D

Draumurlover

Hej jag tittar på ponnyakuten och det är ett jättebra program MEN när dom visade att en av lägerdeltagarnas ponny kunde komma när man gick fram och sedan bak, är det någon vet hur man gör så att jag kanske kunde få lite tips :) jag är jätte dålig på att förklara men jag hoppas att någon förstod så att jag kan få lite hjälp, vore kul om min ponny kunde det! :rofl:

Sv: Hur man gör som i ponnyakuten!! (failad text) :D

Du går fram mot hästen för att få dess uppmärksamhet, att den tittar på dig. När den gör det backar du från den och lockar på den.

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 627
Senast: Freazer
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
890
Senast: Gunnar
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 735
Senast: mamman
·
Ridning Hej, jag ska börja rida fei med min ponny nu om ca en månad. Jag inser själv att jag måste rida mer och inte bara kan åka runt och...
Svar
4
· Visningar
1 053
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama