Hur lyckas man???

M

Magdalena

Jag har tappat bort en hemsida. Alltså inte vilken som helst, utan en egen! Inget minne alls av var jag lade den (har liksom flera adresser), men kommer ihåg att jag inte hade nån länk från "huvudsidan". Dessutom är det sidan för min fölis (f.2003) som inte lever längre. Hur lyckas man med något sådant? Hittar inget på sökmotorer heller.

Lite deppig...

Sv: Hur lyckas man???

Nämen gud. Låter som något jag skulle kunna göra...

Nog borde det gå att hitta den på något sätt? Är inte såååå bra på datorer.

Har jag otur så la jag den på spray eller nåt liknande, och uppdaterade inte ofta nog så de bara deletade den...

Men på Spray brukar man alltid få minst en varning innan de tar bort den.

/snurpe

Minns du hur du laddade upp sidan då?
Många FTP-program sparar en loggfil i samma mapp som där filerna finns på hårddisken och i den filen kan man se vart filerna har laddats upp.

Jag hittade den! Efter lite hjärnsläpp så kom jag på att jag lagt den på sonens hemsida på passagen, och japp, där låg den!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 040
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 624
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 065
Senast: fejko
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 332
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar