Hur långt kommer du?

Sv: Hur långt kommer du?

KL

fan, 47 som bäst. Min skärm är för liten, ser ju inte hela "spelplanen" juuu :(
 
Sv: Hur långt kommer du?

Oj, det där spelade jag för mååånga år sedan. Kom nog rätt långt då, nu blev det 497, sen gav jag upp. Vill inte fastna mer än så. ;)
 
Sv: Hur långt kommer du?

haha, vadå beroendeframkallande spel!;p men försökte ett par gånger och kom bara upp till ynkaynka 431 p.xD men får skylla på att jag inte sovit något sedan fre-lör natten... får försöka komma upp i högre poäng i mön, men nu ska jag nussa, godnatt.;)
 
Sv: Hur långt kommer du?

Ha ha! Tänk att ett så simpelt spel kunde vara så rolig, och beroendeframkalladne!
Tack för det ;)
 
Sv: Hur långt kommer du?

kl

tänker inte ens börja spela:crazy:

Försöker fortfarande bli av med mitt beroende när det gäller bubbelspelen som jag fastnade för "tack" vare buke:cool:
 
Sv: Hur långt kommer du?

Påminn mig inte om bubbelspelet!

Ligger nu på 455

edit: 684
 
Senast ändrad:
Sv: Hur långt kommer du?

av nån andledning så går jag på att börja spela varenda spel som nån lägger upp här, och jag fastnar JÄMT! :mad:

nu har jag suttit med spelet i 3 dagar och lyckats komma upp i 1604...
 
Sv: Hur långt kommer du?

Jag tycker ni highscorare är elaka, jag kommer inte över 501 ens. :mad:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Pankreatit, sänka 100, anemi, noll blodplättar, inflammerad tarm. Snabb förklaring. Under påsken ringde hundvakten och sa att hunden...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
11 581
Senast: solrose00
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Då är det alltså dags att försöka lära sig skriva ett nytt år. Det brukar ta ett tag för mig innan det sitter i huvudet, och jag kommer...
Svar
0
· Visningar
844
Senast: cassiopeja
·
Småbarn Tankar, tips och input mottages tacksamt. Mitt barn (R), drygt 2 år gammal, började på fsk i september. Han har trivts bra hela tiden...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
16 745
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Idag insåg jag att det här inte är hållbart längre. Jag gillar mitt jobb, mina kollegor och är duktig på det jag gör. Tyvärr finns det...
Svar
15
· Visningar
2 038
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp