Hur långt kommer du?

honung

Trådstartare
Jag är trött så ögonen går i kors men har ett par vaktimmar framför mig, och tänkte spela bort tid. Dock sitter jag nu och hyperventilerar istället för DET GÅR JU INTE! :mad:

Jag kommer bara upp/fram till blygsamma rekordet 670 poäng, men jag vet inte hur jag bar mig åt då för senaste timmen har jag inte kommit över 100 poäng tror jag (:rofl: ) och nu blir jag snart g a l e n!

Hur långt kommer du? :D

http://www.addictinggames.com/helicopter.html
 
Sv: Hur långt kommer du?

380 än så länge. Mummel mummel.
Spelade det där för något år sen i annan version tror jag?
Beroende framkallade...:D:o
 
Sv: Hur långt kommer du?

Skojar du, jag blev besatt! Jag spelade också detta för några år sedan men snubblade över detta nu igen.
Min sidekick har kommit upp i 988 poäng. Jag lyckades komma fram till 229 för en stund sedan, men attan så många svordomar det kostade innan jag kom så långt...:o
 
Sv: Hur långt kommer du?

:eek: Hur gör ni för att få så höga poäng? Jag fick 154 som mest. Det måste vara nåt fel på spelet. :angel:
 
Sv: Hur långt kommer du?

Var jag inte sömnlös innan, så är jag det nu. 427 som bäst, men oftast inte över 50. :D

Är du verkligen säker på att man kan nå 998? :D
 
Sv: Hur långt kommer du?

:devil:


Haha, pa tionde forsoket kom jag till 50, jag ger upp nu innan jag huttar laptopen ut genom rutan. :D
 
Sv: Hur långt kommer du?

Så ni sitter och spelar på arbetstid!!??

Faktiskt inte. :D Här är det helt "frivilligt" vak då en av mina små töser beräknas få småttingar i dagarna och vi sett en del tecken under gårdagen och kvällen. Jag är en hönsmamma, så det här är förlossningsvak helt enkelt. :banana:
 
Sv: Hur långt kommer du?

Mitt rekord hittills - efter en sisådär tio försök - är 190. :rofl: Får skylla på att jag har musplatta. :angel:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Pankreatit, sänka 100, anemi, noll blodplättar, inflammerad tarm. Snabb förklaring. Under påsken ringde hundvakten och sa att hunden...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
11 581
Senast: solrose00
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Då är det alltså dags att försöka lära sig skriva ett nytt år. Det brukar ta ett tag för mig innan det sitter i huvudet, och jag kommer...
Svar
0
· Visningar
844
Senast: cassiopeja
·
Småbarn Tankar, tips och input mottages tacksamt. Mitt barn (R), drygt 2 år gammal, började på fsk i september. Han har trivts bra hela tiden...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
16 745
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Idag insåg jag att det här inte är hållbart längre. Jag gillar mitt jobb, mina kollegor och är duktig på det jag gör. Tyvärr finns det...
Svar
15
· Visningar
2 038
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp