Hur långt gångna är ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur långt gångna är ni?

Jag är i vecka 24, börjar runda på mig nu och det är full rulle i magen.
 
Sv: Hur långt gångna är ni?

*
Har också hört att det ska finnas ytterligare en fas, då man bara vill att den ska ut, till varje pris.
Men dit har jag inte kommit än så jag vet inte riktigt om det är sant... är mycket skeptisk till det faktiskt.

För mig kom i alla fall den fasen.. Gick 10 dagar över tiden (20 om man räknar sen sista mensen) i somras. Det var varmt, man är trött, massa vatten i kroppen, ont i ryggen mm mm. Som sagt det är inte kul att vara höggravid - det är jobbigt (men en positiv jobbighet för man vet vad som väntar :idea: ).. Jag som varit rädd för förlossningen tidigare verkligen längtade efter den så jag kunde få se mitt underverk :love: samt slapp vara gravid.. ;)
 
Sv: Hur långt gångna är ni?

Sådär, nu har jag ringt och fått tid för inskrivning:)
Den tredje januari, på min födelsedag :) :p

//r
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Varje vecka sker händelser inom travvärlden som du kanske missat i flödet. Men hjälpen finns här. SportExpressens Tom Parneborg har...
Svar
0
· Visningar
123
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Varje vecka sker händelser inom travvärlden som du kanske missat i flödet. Men hjälpen finns här. SportExpressens Tom Parneborg har...
Svar
0
· Visningar
151
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Varje vecka sker händelser inom travvärlden som du kanske missat i flödet. Men hjälpen finns här. SportExpressens Tom Parneborg har...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Varje vecka sker händelser inom travvärlden som du kanske missat i flödet. Men hjälpen finns här. SportExpressens Tom Parneborg har...
Svar
0
· Visningar
122
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Breeders dressyr 2024
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp