Hur långt gångna är ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur långt gångna är ni?

v 33,börjar känna mej väldigt stooorrrr och tung....:(
 
Sv: Hur långt gångna är ni?

I vecka 31, börjar kännas läskigt nu... :crazy: :D

Ska jobba som vanligt fram till Jul, sen är det tänkt att jag ska gå ner på 50%. Något som kommer bli ruggigt skönt.
 
Sv: Hur långt gångna är ni?

går in i v 32 i morgon
börjar verkligen kännas nu, uppför trappor är jobbigt..
måste sova på sidan annars får jag svårt att andasd, och mår illa.
mitt hopp är att veckorna ska gå fort.... vi ha ut älsklingen nu;) :D (fast inte före 2007)
 
Sv: Hur långt gångna är ni?

Vecka 40 imorrn! Inte långt kvar nu :D
 
Sv: Hur långt gångna är ni?

Jag är i vecka 39+1 i dag. Det känns verkligen och jag hoppas hon vill ut snart!
 
Sv: Hur långt gångna är ni?

*sista knappen*

Oj! Vad långt ni hunnit allihopa :) :)

:bump: :banana: :bump: :banana: en peppdans till er allihop!

//r
 
Sv: Hur långt gångna är ni?

Hej!
Går in i v.32 idag och tycker att tiden går så fort nu när jag väntar trean. Har inte tröttnat än på att vara gravid än mer än att jag saknar ridningen.
 
Sv: Hur långt gångna är ni?

V 18+3. Har känt fosterrörelser i ca en vecka nu. Annars känns det som vanligt.
 
Sv: Hur långt gångna är ni?

V 37 på måndag o det är först nu som jag börjar tycka det är jobbigt. Har knappt känt att jag varit gravid innan men nu är jag trött o har lite svårt att sova på nätterna. Fingrarna har svullnat lite o magen är lite i vägen. Men jag ska absolut inte klaga o nu är det inte långt kvar. Hoppas bara att han väljer att komma ut efter nyår...
 
Sv: Hur långt gångna är ni?

och :angel: jag är "bara" i v11, men har gått upp 2,5 kg (slutat snusa också vlket kanske bidrar till viktuppgång))
 
Sv: Hur långt gångna är ni?

är i vecka 16+4. hjälp va tiden går snabbt! käns som de bara va ett par dagar sen jag plussade=)

nu äntligen börjar magen synas, mår inte illa längre heller=)

men jag blir anfådd av att gå i trappor och böja mig ner=) känner mig gammal.

11 dagar kvar till ul:bump:
 
Sv: Hur långt gångna är ni?

Hur har det gått? Har du varit och kollat dig?

nej, har inte vart det än. Ringde till mvc och förklarade att jag blött o sådär, men de tyckte att jag blött så lite, så det var onödigt att komma in. Och jag blödde ju som mest flera veckor innan jag plussade, så det var väl en sån "fäst-blödning" eller vad man ska säga, antar jag.
Blir väl inskrivning om några veckor isf.

//r
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Varje vecka sker händelser inom travvärlden som du kanske missat i flödet. Men hjälpen finns här. SportExpressens Tom Parneborg har...
Svar
0
· Visningar
123
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Varje vecka sker händelser inom travvärlden som du kanske missat i flödet. Men hjälpen finns här. SportExpressens Tom Parneborg har...
Svar
0
· Visningar
151
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Varje vecka sker händelser inom travvärlden som du kanske missat i flödet. Men hjälpen finns här. SportExpressens Tom Parneborg har...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Varje vecka sker händelser inom travvärlden som du kanske missat i flödet. Men hjälpen finns här. SportExpressens Tom Parneborg har...
Svar
0
· Visningar
122
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Breeders dressyr 2024
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp