Hur långt är ni villiga att åka för

F

Fjunet

rätt vagn?

/Fjunet - som blev chockad när en familj åkte 20 mil för att hämta en sulky från 70-talet :crazy:

Sv: Hur långt är ni villiga att åka för

Hehe...vi köpte en från skåne (bor i Umeå), men vi hämtade den i kungsbacka. En bit ändå fast vi var skulle ju ändå dit. Är det tillräckligt långt kan det ju löna sig att skicka med transportfirma ju. Milkostnaderna för bil är ju inte speciellt låga tyvärr...

Hehe
Jag åker inte långt alls, max 5-6 mil ifrån där jag bor i så fall!
Men sen har jag ju bröder som kan svetsa ihop det mesta efter beskrivning o bild....

Köpte en vagn i stockholm, så det blev att åka en bit(bor i vara).
Men det var det värt, vi gillar den vagnen, både pålle och jag.:love:

Vagn och vagn. Min gubbe och hans kompis åkte till Bollnäs ca. 70 mil enkel resa för att handla grejer till skogskörning. Typ doningar ocg sådant som inte finns här neråt. Så typ 140 mil kan man tydligen åka................

För rätt vagn så kan jag tänka mig att åka utomlands om priset är rätt. Då menar jag Tyskland, Polen.

Åkte lätt enkel resa 45 mil när vi var och måttbeställde min ena vagn. Sen åkte vi tillbaka några månader senare för att hämta den:p

Åkte ca 80 mil tur å retur när jag hämtade min...
Det är ju en engångstur så det är väl inte hela världen!?! Fick ju en liten utflykt! :D

Liknande trådar

Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 217
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 766
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 116
Senast: zarmino
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 253
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar