HUr länge??

L

Lillajag88

Hur länge går en hund dräktig??:confused:
och när börjar det synas??
vi har en hund som ser ut som jack russel.. fast större..hon e
typ 50cm hög..och ganska kraftig.. med smala ben..
hon har parat sej(inte meningen) med en schäfer blandning..
(många stora hundar i honom.. i henne med..)
om hon får valpar.. tror ni hon kommer klara att föda dom?
eller kommer dom bli förstora??så hon inte får ut dom??
det var en som sa att valparna anpassar sig till hur stor mamman är
gör dom det??:confused: vill inte att det blir en massa problem..:cry: :cry:

Sv: HUr länge??

när parades hundarna? jag rekommenderar att du tak kontakt med vet omedelbart och ser till att få en abortspruta.

jag vet inte riktigt när det var..ett tag sen.. det var itne jag som såg dom.. och dom som såg dom sa det idag till mig..

men jag vet inte om det blev något.. när brukar det synas??

men varför vänta? åk in till vet och ultraljuda. är det inget är ju allt frid och fröjd men är hon dräktig kan de se om det går att ge en abortspruta.

På min förra tik syntes det knappt och magen kom inte förrän sista 1½ v. Hon bar valparna ganska högt och långt in.

Så om jag vore Du skulle jag genast åka in!

De går dräktiga endast i 63 dagar, så det gäller att handla snabbt! Om inte en abortspruta så se till att tiken får det foder hon behöver.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 771
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 863
Senast: Hermelin
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 777
Senast: Anonymisten
·
Hundavel & Ras Har försökt posta denna tråd 2 ggr under morgonen nu, men det har strulat. Provar igen: Jag är förnärvarande hästägare. Hästen är ingen...
2
Svar
24
· Visningar
2 139
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar