Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som köpa grisen i säcken....hur gamle är ni och hur många hästar har ni haft under den korta livs tid?
Kan vara intressant att vet hur många hästar men har gått igenom.Tack för dom orden.
Vad har våran ålder och hur många hästar vi haft med saken att göra?
Hur många hästar man sålt borde vara det relevanta då? Alltså ur ev handlarperspektivKan vara intressant att vet hur många hästar men har gått igenom.
Jo men hur många har du haft i ditt ego under den tiden?Var då 32 år, hållt på med hästar sedan jag var 8 år, jobbat med hästar under c a 15 år.
Jo men hur många har du haft i ditt ego under den tiden?
Är du kvar??? hålla du inte på med ditt polis report?Hur många hästar man sålt borde vara det relevanta då? Alltså ur ev handlarperspektiv
Och dom tre var köpt utan att titta på dom?Tredje egna, men många foder-, låna- och inhyrda genom perioden.
Och dom tre var köpt utan att titta på dom?
Sorry, men det är så främenda for mig, har sett så många dåliga häst köp igenom åren jag kan bara skaka på huvud när jag hör om sånt har.
Kan vara intressant att vet hur många hästar men har gått igenom.
39 år köpt 9 avlat fram 1 sålt 6 avlivat 2 har 2 nu ingen köpt utan att se men tre föl så då inte provridit innan av förklarliga skäl, tycker du är lite svajig i ditt resonemang? När blir man hästhandlare?
Är du kvar??? hålla du inte på med ditt polis report?
Jag har ingen intress att prata med dig!