Hur lång tid?

I

islands_tjej

Hur långt tid brukar det ta efter man har betalat in sitt medlemskap till en lokal klubb + SIF innan man blir reg som medlem?

Får man hemskickat sitt medlemsnr eller kan man kontakta någon på SIF?

Sv: Hur lång tid?

Hej!

För mig tog det ca 3-4 veckor. SIF´s tidning kom före min lokalklubbstidning:-)) Gissar att du ser fram emot nummret som skall dimpa ned! Själv blev jag medlem strax efter jul :-) Den som väntar på ngt gott.....

om du har bråttom så kan du kolla med kassören i din lokalklubb när hon betalat in till SIF och sedan maila till SIFs kansli och fråga efter ditt medlemsnummer :)

/Malin

Det ska jag göra, vill anmäla mig till en tävling.
Fast man har några veckor kvar på sig, men jag vill inte att den ska bli full.

Hej!

För mig tog det ca 3-4 veckor. SIF´s tidning kom före min lokalklubbstidning:-)) Gissar att du ser fram emot nummret som skall dimpa ned! Själv blev jag medlem strax efter jul :-) Den som väntar på ngt gott.....

Man får alla numren för 2010 fram till nu :bump:

När jag skulle bli medlem så fick jag vänta länge, fick höra att kassören var lite långsam. Och blev tipsad om att kontakta SIF istället, så att jag hann få några tidningar det året:angel: och de fixade det jättesnabbt och skickade även ut de tidningar som jag missat.

Så om du tycker det tar tid och inte får tag på någon i din lokalklubb som kan uppdatera dig om det är på väg eller inte, så ta kontakt med SIF. :)

Har kontaktat SIF, de svarade att de ej fått in bet från min förening.

Har försökt kontakta kassören, webbmaster och VD, inge svar.
Funderar redan nu på att byta förening till nästa år....

Någon uppdaterar ju hemsidan och uppdaterar deltagare på tävlingen, så den personen kollar ju tävlingskontot att deltagarna har betalat, om nu kassören är på semester tycker man att den personen kunde kolla medlemskontot också, specielt eftersom de ska ha en tävling ifall det är nya medlemmar som då vill vara med.

Står på SIF ang denna tävling att de tar imot tävlingasamälan efter anmälningsdatum mot dubbla avgifter i mån av plats, brukar det alltid vara dubbla avgifter om man amäler sig efter anmälningsdatumet?
Såg att det finns mycket platser kvar (eller så väntar folk som har anmält sig med att betala in i sista stund).

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 054
Senast: Bison
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
739
Senast: Oknytt
·
Skola & Jobb Om ni ska förbereda en presentation, föreläsning el dyl och ska göra tex en power point, ungefär hur lång tid behöver ni? Tidsmässigt...
2
Svar
23
· Visningar
1 118
Senast: Anna
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 354
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar