Hur lång är en termin?

Serena

Trådstartare
Jag skall börja börja rida i ett ridhus nu i höst, då kan man välja mellan helår eller termin i anläggningsavgift. Men det jag undrar är hur lång en termin egentligen är? Blir det då nu från september till December ut eller har de något annat system?:confused: Noll koll liksom..

Sv: Hur lång är en termin?

I mina öron är en termin från augusti till december och sen från januari till maj/juni. Men enklast är ju att ringa och fråga dem hur de tänker.

Sv: Hur lång är en termin?

I mina öron är en termin från augusti till december och sen från januari till maj/juni. Men enklast är ju att ringa och fråga dem hur de tänker.

Japp, det var så jag trodde också :) Jag har mailat men ville ha ett svar NU :)

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 666
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 578
Senast: ako
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 296
Senast: lirco11
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 543
Senast: Raderad medlem 149793
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar