Hur lägger man in en film?

På internet eller på datorn?

Internet går du tillväga på samma sätt som med en bild.
 
Lägga in film här alltså, visa en film i en tråd. Jag har den sparad på min vanliga dator hemma. Har mina bilder på photobucket. Asså jag å datorer..*suck*.
 
Hm...vet inte om man kan lägga upp en film på photobucket, men det är väl bara att testa för du måste ha den på internet innan du kan visa den här.

Du vet ju hur man får upp bilder eftersom du har bilderna på photobucket. Gör samma sak fast med filmen. Funkar det inte måste du hitta ett annat ställe där du kan lägga upp filmen. Sen är det bara att göra som med en bild; högerklicka, välj egenskaper och kopiera adressen och klistra sedan in länken här på buke.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 335
Senast: Badger
·
Samhälle För att länka till den andra tråden om att begränsa paddor. Flera skolor i Europa har börjat förbjuda mobiler under skoltid. Är det...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
7 814
Senast: Enya
·
IT & mobiler Min sambo filmade mig när jag hoppade med mobilen. Det var förmodligen min telefon Huawei eller på hans SonyErikson. Filmen går i...
Svar
3
· Visningar
516
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp