Hur lägger jag in bilder i en tråd eller skapar en tråd???? Hjälp

annso80

Trådstartare
Ja som frågan lyder , hur får jag in bilder i en tråd eller om jag skapar en tråd lär mej någon snälllaaaa!!!:bow: :bow:
 
Sv: Hur lägger jag in bilder i en tråd eller skapar en tråd???? Hjälp

Ja som frågan lyder , hur får jag in bilder i en tråd eller om jag skapar en tråd lär mej någon snälllaaaa!!!:bow: :bow:

Kolla på hjälp eller vanliga frågor.
 
Sv: Hur lägger jag in bilder i en tråd eller skapar en tråd???? Hjälp

Tack för svaret, har försökt nu men det funkar inte..hittar inte det jag ska trycka på ?? nån som vill köra en föklaring tack på förhand:angel:
 
Sv: Hur lägger jag in bilder i en tråd eller skapar en tråd???? Hjälp

Tryck på den tredje bilden ifrån höger, den som föreställer ett berg och en sol (?). Sedan är det bara att infoga bildadressen.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 381
Senast: Troll
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 459
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 567
Senast: fixi
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 247

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp