Hur kommer han reagera ?

MadicDomino

Trådstartare
Min medryttar ponny har flyttas och gissa var vi har hamnat :o
Hos en man som tävlar i 4 spann i shettisar :o
Riktigt lyx stall :banana:
Men hur tror ni han regerar när han kommer se vår skit sele och vagn :angel: ?
Ska dit i morgon och kolla var jag ska hämta hö och vad jag får och inte får göra xD

Så en lite små tävling här... Vad tror han säger ?

Mvh
Eran Emma :rofl:

Sv: Hur kommer han reagera ?

Bara du inte kör innan du byggt om vagnen och köpt ny sele så säger han säkert ingenting. Varför ska du ta med dig "skitselen" om du ändå inte ska använda den?

Ska tömköra tills jag får den nya :rofl:! Har bara ett skit sele :o
Vägrar köra henne om hon kan skada ryggen med att jag kör med fel sele :(

Mvh
Eran Emma

Om du bara tömkör i "skitselen" så säger han säkert inget heller, det skadar ju inte hästen :)

Jag tror inte att han kommer säga någonting :) Jag har träffat kuskar i världsklass som inte sagt något... i början iallafall ;)

Fast jag har inget i mot tips xD från andra och lite hjälpande kretik :angel:

De säger "proffset" är grymt duktig så jag kanske skulle kunna fråga lite vänligt sennare om han skulle kunna tänka sig byta mocking mot lektioner till mig :rofl:

Mvh
Eran Emma :rofl:

Det är ju en jätte bra idé, det är nästan ett måste att få hjälp av någon som verkligen vet vad dom gör (i verkligheten och inte bara via internet) om man ska börja köra och man inte kan så mycket, det kommer både du och hästen vara evigt tacksamma för :)

Lektioner skulle jag vara evigt tacksam över :bow: Körde trav när jag var yngre (börjat igen) och vanlig körning.. Men det var ett tag sen minns inte så mycket :rofl: ... Sela kan jag xD Köra kan jag och får mycket beröm på traven över min styrning :)! Men det hade inte alls varit dumt att få lära sig något nytt ^^,

Mvh
Eran Emma

Byta mockning mot lektioner det va smart. Det är la rätt dyrt att ta lektioner annars eller ?

Jag är från Malmö. Kan du inte PM:a mig och berätta vem det är?

Jo vist :) när jag väl träffat personen :rofl:! I morgon skall jag ditt och se var jag ska lämna spån och sånt :rofl:

Mina travlektioner på jägersro kostar 100kr/per gång, för när jag körde "vanlig" så betalade jag ca 85kr/per gång

Mvh
Eran Emma

Oj, det va billigt, min tränare tar mellan 250-350:-/gång beroende på hur många det är som tränar.

Men "vanliga" körnigen var typ 7-8 år sedan :rofl:! och då hade jag privat lektion...
Hoppas värkligen han kan tänka sig ha lite utbytes handel, som att jag tar kvällsfodringen en dag eller något liknade!:idea:

Mvh
Eran Emma

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
491
Senast: Coras star
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 870
Senast: Lhas
·
Anläggning Jag funderar på inackordering och behöver hjälp att bolla lite.. Förutsättningar: Tre egna hästar (två shetlandsponnys, en stor) på...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
13 862
Senast: Blyger
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 533
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18