Hur komma i kontakt med "kändis"???

Texaz

Trådstartare
Skulle behöva komma i kontakt med Jens Hult (Idol) så snabbt som möjligt, men hittar inte någonstans några kontaktuppgifter:crazy:, inte ens till hans skivbolag, vet inte vilket det är...
Om jag har förstått det rätt så ska hans skiva släppas först nästa vecka, vi vill ju hemskt gärna spela hans låt på sonens begravning som är på fredag:(
Någon som har en idé om hur jag kan nå honom, eller iaf någon på bolaget???

Är det precis som du vill ni ska spela?
Ja, och upptäckte precis att den ska ha kommit ut redan, men verkar vara omöjlig att hitta i handeln....:mad:
Finns att ladda ner på Itunes, men hur fungerar det? Kan man sen bränna ut den på cd? Behöver ju ha skiva till kyrkan...

Ja, och upptäckte precis att den ska ha kommit ut redan, men verkar vara omöjlig att hitta i handeln....:mad:
Finns att ladda ner på Itunes, men hur fungerar det? Kan man sen bränna ut den på cd? Behöver ju ha skiva till kyrkan...
Borde gå att bränna ut den, kolla cdon annars de kan ha den som nedladdningsbar också.

Finns den på youtube? Vilken låt är det?
Isåfall går det att göra om den till MP3 och spara på datorn...då kan du spara den på t.ex. USB-minne och kanske ta med till kyrkan? Kolla om de har sådana möjligheter.

Är det "precis som du vill"? Får jag din mailadress eller något så skickar jag den direkt!
(är det den så lyssnar jag på den nu..och gråter :cry: så fin! )

Är det "precis som du vill"? Får jag din mailadress eller något så skickar jag den direkt!
(är det den så lyssnar jag på den nu..och gråter :cry: så fin! )
Det är den:love: Passar så bra in, både sorglig men även positiv! Var dottern som föreslog den, och jag bara ÄLSKAR DEN!! Skickar PM

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 102
Senast: Sasse
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 023
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 357
Senast: Sirap
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 334
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar