Hur kan man få veta vilka lopp en häst är anmäld till?

hallonsaft

Trådstartare
Som rubriken lyder så undrar jag om man kan kolla vilka lopp en specifik häst är anmäld till. Man kan ju lätt hitta resultat men går det att leta fram när och var dem ska starta om man har en häst man är intresserad av att följa?

Många tack på förhand!

Sv: Hur kan man få veta vilka lopp en häst är anmäld till?

Klicka på hästen som du vill följa så ser du när den ska starta om den är anmäld. Se tex Jaded, klicka.

1000 tack!! :bow:
Så enkelt det kan vara, men som nybörjare inom travet kan man ibland tro att det ska vara svårare ibland :o

Man kan också använda sig av tjänsten "Till start" på Travrondens hemsida. Då får man mail när en speciell häst ska starta. Jag använder den jättemycket. Följer många bukehästar på det sättet. :) :idea:

Det finns också en tjänst som heter spelboken som jag använder.. vet inte vilken som är bäst men det är den jag använder iaf..

http://trav.spelboken.se/

Liknande trådar

Hästvård Hej! Har en snabb fråga jag inte lyckats googla fram svaret på! Min häst är betäckt pga livslång skada. Inget hon har någon smärta av...
Svar
12
· Visningar
1 009
Senast: Freazer
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 743
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 613
Senast: Claraclara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben