A
arracas
Han kan öppna, sluta, skänkelvikning, galoppombyte, förvänd, fram och bakdelsvändningar, går i form i alla gångarter och gör jättefina övergångar.
LB? LA?
LB? LA?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har den tävlat någon gång? Det en häst gör hemma är inte alls samma sak som det den kan utföra på tävling...
Tex ett LC program inehåller inga svåra rörelser men konsten är att få hästen eftergiven på rakt spår, det är ju svårare än när det händer saker hela tiden.
Beror ju också på i vilken form hästen går. Min ena gör öppnor, slutor, skrittpiruetter, men hon orkar ännu bara gå i en lång, låg "unghästform", så vi håller oss till LC och LB än..
Han har liksom baken med sig hela tiden så samlingarna och ökningarna går jättebra! han är som ett gummiband.
Så vi har börjat med att försöka få honom att skritta på stället, och det funkar jättebra, dock orkar han inte så länge men det kommer
Han kan öppna, sluta, skänkelvikning, galoppombyte, förvänd, fram och bakdelsvändningar, går i form i alla gångarter och gör jättefina övergångar.
LB? LA?
Har ägt honom i 3 månader och tävlar nu LA:6.
Han är 11 år och har en mycket fin form, vi har ju vunnit en hel del även fast jag bara haft honom i 3 månader, och domarna gillar honom jättemycket!.
MSV skulle jag säga om han gör byten och skolor i form med lite kvalité i rörelserna.