Hej ! Jag skulle behöva lite hjälp. Jag har börjat söka medryttarhäst eller ja jag ska lägga ut en annons snart och undrar lite vart någonstans jag ska lägga ut annonsen. Jag ska lägga ut på Facebook och blocket men finns det fler ställen ? Har en liten till fråga också vad är viktigt att ha med ? Jag har skrivit en test text men vet inte riktigt om jag fått med allt. Jag har med hur gammal jag är, mina ridkunskaper, hur lång jag är o hur mycket jag väger, hur ofta jag rider, hur jag är som person och lite om vad jag tänker med kostnader och att det måste finnas bussförbindelser. Har jag glömt något viktigt ? Sen undrar jag en till sak haha mycket jag undrar nu känner jag, hur ska jag skriva för att inte låta som att jag kan allt för jag har skrivit att jag kan rida alla slags hästar (sega, pigga, gammla och unga inte för unga då) men då känns det som om jag tror att jag kan allt liksom som att jag är bäst i världen om ni förstår och det vill jag inte låta som. Men jag kan ju samtidigt rida de flesta hästar jag har ju ridit både pigga, sega, gammla och lite yngre hästar (har ridit ponnysar som har varit 6 eller 7 år men de ponnysarna har varit otroligt snälla och trevliga). Tack i förhand för svar