Hur hitta travhäst?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare zockan
  • Startdatum Startdatum
Z

zockan

Efter mycket övervägande har jag nu beslutat mig för att skaffa mig en travare igen! Men jag vill ha en som kommer direkt från banan och inte via någon privatperson som gjort misslyckade försök att skola om hästen...

Då jag inte har några vidare kontakter inom travvärlden undrar jag hur jag bär mig åt för att hitta travare till salu? Hur gör tränarna med hästar som inte räcker till på travet, annonseras de ut någonstans? Tacksam för svar...

Sv: Hur hitta travhäst?

Du kan köpa Travronden som har lite anonser,du kan oxå gå in på www.Ridtravare.com Där kan du bl... Har du tänkt använda den som ridhäst eller?

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hur hitta travhäst?

Både och. Har gått grundutbildning i körning av travhäst, och det var jättekul! Skulle vilja lära mig mer inom vanlig körning - enbet, samt ha en riktig allroundhäst. Den travaren jag har hade innan halvbloden och fullbloden var nog den mest lärorika och sundaste häst jag någonsin haft att göra med!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 361
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 929
Hästmänniskan Hej! Jag söker en häst jag hade hand om en tid för några år sedan. Har undrat vart den tog vägen, då ägaren inte velat uppge det. Han...
Svar
16
· Visningar
1 566
Senast: Rosett
·
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
2 911
Senast: Lycan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama