Hur hitta personens far?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare tuaphua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 138

tuaphua

Trådstartare
En närstående till mig har inte vetat vem dennes far är iom att modern hållit det hemligt. Nu har vi fått ett namn. Men jag hittar inget på google eller FB. Fadern var från Istanbul.

Vet någon hur man kan gå vidare för att ev hitta personen?

En närstående till mig har inte vetat vem dennes far är iom att modern hållit det hemligt. Nu har vi fått ett namn. Men jag hittar inget på google eller FB. Fadern var från Istanbul.

Vet någon hur man kan gå vidare för att ev hitta personen?
DNA-test på din närstående och sedan hålla tummarna för att pappan - eller någon nära släkting till honom - har testat sig. Det KAN funka (om man har tur)! Bor pappan i Istanbul, eller bor han i Sverige?

DNA-test på din närstående och sedan hålla tummarna för att pappan - eller någon nära släkting till honom - har testat sig. Det KAN funka (om man har tur)! Bor pappan i Istanbul, eller bor han i Sverige?

Vi vet inte var pappan finns och om han fortfarande lever. Han föddes 1933 eller 1934.
Men avkomman sas skulle gärna veta mer om vem fadern är/var och om det finns andra släktingar.
Modern och fadern möttes i ett annat land än Turkiet. Men han var därifrån och om vi fattat det rätt hade han ägt ngt hotell. Vi vet dock inte var det hotellet skulle vara. Men vi tror det var i Istanbul.

Vi vet inte var pappan finns och om han fortfarande lever. Han föddes 1933 eller 1934.
Men avkomman sas skulle gärna veta mer om vem fadern är/var och om det finns andra släktingar.
Modern och fadern möttes i ett annat land än Turkiet. Men han var därifrån och om vi fattat det rätt hade han ägt ngt hotell. Vi vet dock inte var det hotellet skulle vara. Men vi tror det var i Istanbul.
Med de premisserna hade jag som avkomma försökt med ett autosomalt DNA-test :) .

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 699
Senast: Kakis
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 394
Senast: Mabuse
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
2 851
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 045
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka