I så fall förstår jag inte varför man hakar upp sig på magsåret. Jag hade nappat direkt och då bor jag i Göteborg så jag hade kanske bara köpt honom efter en film eller så.Det är inget pris satt i annonsen. Utan utlånas för ev senare köp/säljes med prövotid. Och det ev är då ifall nån "bara" vill låna på längre tid. Dvs jag behöver prompt inte sälja om nån inte vill köpa utan ha på foder ett par år är det okej för mig. Vill nån ha på prov och köpa sen är det okej. Jag är inte kinkig med exakta formerna.
Några har frågat om pris och ingen har reagerat. Han säljs för vad han är livförsäkrad för och inkl all utrustning. Bara utrustningen är värd mer än ponnyns pris. Jag är heller inte ute efter att tjäna pengar på honom utan att han ska få det bra. Dvs jag skulle kunna diskutera tänkt pris om det var det det satt i, vilket jag för de (få) som frågat om pris varit öppen med.
Samt att jag sagt att om man vill ha möjlighet att köpa skriver vi in pris i kontraktet direkt. (Dvs värdeökning hos fodervärd ökar inte pris)
Inte är det väl bara jag som gör lite galna saker ibland? Hästen är ju försäkrad annars hade jag kanske förstått om folk backat på det.
Att ta bort en sån ponny känns som ett stort slöseri
(Lägger dock ingen skuld på dig i den frågan på något sätt. Du gör ju så gott du kan och lite till utan det är själva situationen som suger stort)