Sv: Hur har ni ryktsakerna?
*kl*
Jag har mina ryktsaker i en liten ryktlåda som står i mitt ena stallskåp.

Täcken har jag i såna stora påsar med dragkedja i mitt andra skåp. Jag avskyr kattkiss så jag gömmer undan mina så gott jag kan.
Ingen i stallet använder benskydd tror jag och jag är väl nästan den enda som har schabrak/vojlock ibland (islandsryttare) så vi sparar en del plats på det kan jag tänka mig.
Jag har dessutom sneakat till mig 3 sadelhängare

och 2 tränshängare. Spön har vi en sån där grej som håller dem som sitter på väggen. Vi har hängare för selar där min sele hänger. I mina skåp får jag plats med ganska mycket ändå. Fast jag skuuuulle ju kunna ha några till

Men det ryms grimmor, grimskaft, ryktlåda, ryggsäck med alla mina reflexgrejer, broddlådan, medicinlåda om man säger, extrakläder, hjälmar, ridjacka, gummistövlar, täcken, tömkörningsgjord, ridgjord, barbackapadd, transportskydd osv osv.
Vid hästarnas boxar har vi bara deras grimma/grimskaft hängande så att stallet är ganska 'rent' på saker.
Sen har jag tagit det ena av våra två förråd som hör till lägenheten till hästförråd så det är också fullt av grejer.
Min dotter har sina ryktsaker i en ryktpåse jag sytt/ritat i hennes favoritfärger. Den rymmer faktiskt oväntat mycket. (det står inte angelwings på den i vanliga fall alltså utan dotterns namn)