Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet att det inte går att gardera sig helt, men jag är villig allt jag kan
Mitt bästa tips är att ge fan i att åka tunnelbana. Är dock inte alltid så enkelt att låta bli...
[...]
Och undviker de allra mest proppfulla tågen om jag kan.
Mitt bästa råd är att käka Dvitaminer, jag märker klar skillnad på om jag tar set eller inte!Spinoff på mitt gnäll i träningstråden och oro i svinkoppstråden. Hur tusan håller vi oss friska den här tiden på året? Jag är helt knäckt. Dela med er av precis alla tips och råd ni har. Jag vet att det inte går att gardera sig helt, men jag är villig allt jag kan
Mitt bästa råd är att käka Dvitaminer, jag märker klar skillnad på om jag tar set eller inte!
Förstår det, få gör ju det. Jag åker ju själv rätt olämpliga tider, men jag har märkt att det finns ett tåg på morgonen som är betydligt mer trängre än de andra, så har jag möjlighet att åka ca 10 min tidigare (eller senare) så gör jag det. Mest för bekvämligheten, visserligen. Men det beror ju helt på varifrån man åker och var man ska, i de mest centrala delarna är det ju kört.Kommer inte undan det tyvärr Men bra tips med handskar! Jag har det sällan.
Ska tillföra mer ingefära i min kost!
Har du inte startat en sån här tråd tidigare @Singoalla
Sömn är a och o för immunförsvaret. De få gånger jag har blivit förkyld så har jag slarvart rejält med sömn och träning.
Så mitt råd är att träna regelbundet och se till att få en bra sömn. Minst 6 timmar, men helst 7-8 timmar.
Nej den handlade om hur man kunde förhindra att smitta sprids på ett kontor Men det verkar uppenbarligen inte hända så värst mycket här, så får försöka gardera mig så gott det går.
Sover 7-8 h varje natt, äter nyttigt ca 2000 kcal om dagen. Sallad, frukt, havregrynsgröt, yoghurtkvarg med bär.. Tränar 2-4 pass i veckan. Kan bli bättre på att dricka vatten och ta min D-vitamin dock.
Ja, då sköter du din sömn mkt bättre än jag .
Bra kost har du.
Jag vet inte riktigt vad du kan göra i så fall. Kanske tunnelbanan som är boven då? Jag åker bil eller cyklar till jobbet.
Jag tar immunsuppressiva läkemedel och är således väldigt infektionskänslig, vilket har gjort att jag lärt mig den hårda vägen hur jag håller mig frisk. Det absolut viktigaste för mig är att ha god handhygien - gärna handsprit - och inte pilla mig i ansiktet och framför allt inte i ögonen. Sedan gäller det alla hålla sig borta från alla "duktiga" som kommer till jobbet trots förkylning (). Och till sist: regelbundenhet. Sova bra, äta bra, inte stressa, och fysisk aktivitet: jag rider och är mycket ute mycket i skog och mark med hundarna.
Innan jag hittade mitt recept på god hälsa var jag sjuk varje månad. Numera blir jag bara förkyld kanske en gång vartannat år.
Inte bra Singo !Pillar dessutom överallt, tog ut linserna igår på jobbet utan att tvätta händerna innan
Inte bra Singo !
Fast är man smidig när man tar ut linserna så kommer man inte åt ögat... Men inte alltid man är de ju... så jag är lika noga när jag tar ut som sätter in dom .