Hur göra med päron i matsäck

Mirre

Trådstartare
Sonen ska ha matsäck i morgon till dagis.
Han fick bestämma själv och det blev en banan och ett päron (ska bara vara nåt litet) men vad är bäst eg? Lägga ner ett helt päron eller dela det i bitar?

Sv: Hur göra med päron i matsäck

Beror väl på hur han är van vid att äta päron?
Han är väl drygt 2? Ungefär som min son. Han äter hela päron, blir bara pinnen kvar. :D

Sv: Hur göra med päron i matsäck

Beror väl på hur han är van vid att äta päron?
Han är väl drygt 2? Ungefär som min son. Han äter hela päron, blir bara pinnen kvar. :D

Samma här. Äpple är han jättenoga med att det ska skalas och skäras i bitar. Men päron måste skalet vara kvar, sen får man tillbaka en liten pinne :D

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 292
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 840
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för...
2
Svar
29
· Visningar
2 427
Senast: skiesabove
·
Småbarn Hjälp jag går snart och gräver ned mig.... Syskonbråk - hur hanterar man det på bra sätt? Två pojkar, 5 år och 2,5 år. 5åringen retas...
Svar
12
· Visningar
1 236
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Skadade hästar och konvalescenter