hur gör man..

Fibusen

Trådstartare
jag är helt ny innom detta.. hoppas verkligen att jag lär mig anrt hur allt funderar på buke..:confused:

det som jag måste ha hjälp med är hur jag ska kunna se när nån svarat på min tråd?? nu har jag fått söka upp trådarna,och sett om nån svarat,finns det inte något på ens sida som gör så att man kan klicka inm på sina trådar/inlägg på en gång,eller se om nån har svarat till en...?

vet att jag ställer lite dúmma grågor,men som sagt så är jag heeeeelt ny på det här...:crazy:

Sv: hur gör man..

Om du går till sök som finns i den gula raden ovanför alla trådar, ta avancerad. Till höger i den "rutan" som kommer upp kan du skriva in ditt namn och sen välja på:
trådar som startats av användare
&
inlägg av användare.

Hoppas du fattar! ;)

Kan försöka fixa bild om det går.

Ser du?

buke.jpg

Du kan gå in på "Min profil" i rutan uppe till höger, klicka där så kan du se alla dina senaste inlägg och alla trådar du skapat.

man kan ju också välja att prenumerera på trådar... finns väl som val längst ner i "skriv/svara på-sidan"... tror att man också kan ställa in det under kontrollpanelen...

jag har själv prenumeration på alla trådar jag skriver/startar i, sen går man bara in på kontrollpanelen, och där ligger de prenumerationer som har nya inlägg sen jag kollade sist!

Liknande trådar

Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 501
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 109
Senast: Thaliaste
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 201
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 335

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka