Hur gör man?

Sv: Hur gör man?

Jaja..jag vet att de är sånt som händer,men konstigt nog så känner man sig lite dum trots att man inte hade kunnat förhindra de!

lilla becky rolles knä var helt ok han har bara fått en ordentlig smäll dem öppna upp såret lite vid mulen då det lukta och det vissa sig att vi inte kommit ända in men det kommer också blir bra. Rolle fick känna på hur det var han gjorde ju exakt samma sak mot schaman när rolle var hingst. Barre sköte sig jätte bra idag precis som han fatta att man var arg på honom :D

Guud va skönt att höra,men Barre får nog gå själv nu, räcker att han fått två såna här ryck.
Du, en annan sak nu ang. Barre...vaccinering å så...för fodervärden ville ev hämta i veckan som kommer, men vi kan kanske höras i morgonom de..jobbar du?

japp jag jobbar men lena istallet hade ringt vet dock ej vilken dag mina skall nämligen ha botulism. Men jag kan höra i morgon. Besikting? skiter dem idet eller gör dem de där?

Låter toppen, men jag vill inte skicka iväg honom obesiktigad..men dom hade inte brottom att få ner honom, utan de var när de passade mig åxå,men de smidigaste är ju att få iväg honom ganska så snart!

Hur blev de med tävling sv. för My nu på tisdag..de skiter sig eller?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 692
Senast: Ceta
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 304
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 356
Senast: Acto
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
5 048
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka