E
Em_E_liE
Efter att ha pysslat en hel del med foderstater hit och dit de senaste veckorna så har det även resulterat i en hel massa frågor, och jag undrar nu om ni så vänligt kunde hjälpa mig med ytterligare en fråga ang. detta?!
Nu är det inte mig ni ska hjälpa med någon foderstat, utan mer försöka svara på mina frågor ang. foderstaterna bara si så där ändå!
Om ni inte förstod det ovan (vilket för övrigt var ganska obetydande) så hoppas jag att ni förstår min/-a frågor i alla fall.
Nu till den första frågan. (kanske kommer fler under disskusionen)
Hur gör man om man inte har någon grovfoderanalys till sitt grovfoder och ska räkna ut en foderstat?
Jag har en grovfoderanalys, men är väldigt nyfiken på hur man pusslar med en foderstat utan analysen.
Vet ni? Någon som pusslat ihop det ändå? Och hur?
Tacksam för svar.
Nu är det inte mig ni ska hjälpa med någon foderstat, utan mer försöka svara på mina frågor ang. foderstaterna bara si så där ändå!
Om ni inte förstod det ovan (vilket för övrigt var ganska obetydande) så hoppas jag att ni förstår min/-a frågor i alla fall.
Nu till den första frågan. (kanske kommer fler under disskusionen)
Hur gör man om man inte har någon grovfoderanalys till sitt grovfoder och ska räkna ut en foderstat?
Jag har en grovfoderanalys, men är väldigt nyfiken på hur man pusslar med en foderstat utan analysen.
Vet ni? Någon som pusslat ihop det ändå? Och hur?
Tacksam för svar.
Senast ändrad av en moderator: