HUR gör man med pinchos appen???

Jag kan köpa att det är roligt och enkelt med barn eller stora sällskap, men maten är så tråkig. Smakar nästan ingenting.
 
Enda restaurangen jag vill äta på, är man extremt pipig som jag så är Pinchos drömmen 😍
Snabbt går det också, 30 minuter max från man kommit in tills man åker hem, perfekt 😁
Lyx med 30 min! Här är dom svinlångsamma, slutade gå tid för det tog alltid sån jävla tid att få maten :/
 
Jag kan köpa att det är roligt och enkelt med barn eller stora sällskap, men maten är så tråkig. Smakar nästan ingenting.
Korean BBQ Ribs var lite för starka för mig. :D
Har ätit på den söder om din stad flera gånger och även den där jag bor och blir mycket sällan besviken! Dumplingsen var väl ingen höjdare smakmässigt, men då behöver jag ju inte ta dem någon fler gång. Har väl åtta favoriter och det är lika svårt att välja varje gång! :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 340
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Tips på bra app som spelar vågljud utan att dränera batteriet över natten? Gärna gratis, men okej om den kostar en mindre summa också...
2
Svar
27
· Visningar
1 016
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 002
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
462
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp