Jag älskar pinchos jag med för "lite snabbt till vardags gå ut och äta". Jag är kinkig, inte alltid så hungrig och uppskattar kunna beställa i app och just det jag vill ha och inget annat. Kunna betala direkt utan att vänta etc.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan köpa att det är roligt och enkelt med barn eller stora sällskap, men maten är så tråkig. Smakar nästan ingenting.
Lyx med 30 min! Här är dom svinlångsamma, slutade gå tid för det tog alltid sån jävla tid att få maten :/Enda restaurangen jag vill äta på, är man extremt pipig som jag så är Pinchos drömmen
Snabbt går det också, 30 minuter max från man kommit in tills man åker hem, perfekt![]()
Ja definitivt.Eller ett ställe med bättre mat.![]()
Ja, men inte matenApp är ju guld
Så lite kontakt med andra människor som möjligt ❤
Lyx med 30 min! Här är dom svinlångsamma, slutade gå tid för det tog alltid sån jävla tid att få maten :/
Jag kan se diskussionen här.
Jag kan se diskussionen här.
Joooo
Nääääää
Jooooo
Nääää
........![]()
Åh andra sidan så har ju @Bison tidigare bekänt att hon har smaklökar som ett barn.![]()
Korean BBQ Ribs var lite för starka för mig.Jag kan köpa att det är roligt och enkelt med barn eller stora sällskap, men maten är så tråkig. Smakar nästan ingenting.
Jag har fått appen att fungera.Är det bara jag som undrar hur det gått? Har @Barbabelle fått någon mat?!![]()