Hur gör man för att rapportera en tråd?

Tora

Trådstartare
Det är inte ofta jag reagerar men i bland så tycker man att någon tråd eller något som någon skrivit är helt uppåt väggarna.

Hur gör man för att rapportera detta till respektive moderator och hur vet man vilken moderator som har hand om vilket forum?

Mvh

Tora

Sv: Hur gör man för att rapportera en tråd?

Klicka på
report.gif
i den berörda tråden och skriv din motivering till varför du rapporterar inlägget, brukar funka bra.

Klicka på triangeln under avataren så kommer anmälan till rätt moderator.

Du ska klicka på den lilla triangeln som är längst ner till höger i det gröna fältet till vänster, då kommer synpunktenautomatiskt till rätt moderator och till Gunnar.

:rofl: hoppas att era svar gör att hon hittar :rofl:
3 svar på 2 min :eek:

Ja och att det inte blev 3 svar under samma minut beror bara på att min telefon ringde medan jag skrev det.

Nja jag måste säga att jag inte förstår riktigt. Vill nog ha fler åsikter..............................!!!!:D

Tack så mycket för svaren. Jag har letat som en galning efter den där lilla triangeln. Visste att jag har sett den någonstans.

Mvh

Tora

Jo den där triangeln hittar du om du stänger av datorn :D så ännu en åsikt!

ja ibland blir man lite virrig, även jag kan få tilt i huvudet ibland :o

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 221
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Barn Jag vet inte om detta är rätt tråd, om inlägget ska vara i sommartråden-22 eller om det ska vara en egen tråd. Det får moderator avgöra...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 468
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 737
Senast: SiZo
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 577
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar