Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
När man surfar runt på nätet och kikar på bloggar och sånt, och ibland ser man det här på buke med, då har folk gjort små söta kollage med saker de köpt, vill ha etc..
Hur gör man? Vilket program? finns det bra länkar att lära sig genom?
Kort sagt, för att göra kollage kopierar man in olika bilder/foton i olika lager(layer). Ett bilddokument kan ha många lager.
Vill du inte köpa Photoshop rekommenderar jag GIMP
Länktips: Byta bakgrund i en bild Använda lager
Hästmänniskan
Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande.
Bytte stall i augusti, till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.