Hur gör er höleverantör?

Sv: Hur gör er höleverantör?

Då får jag skaka din världsbild ordentligt ;)
Tror det var -98/-99 som jag köpte utan kvitto senast, och sedan 2000 har jag alltid fått faktura på höet och jag tror inte jag är så ensam om det som du tror.

/Camilla

Men jag kan återföra dig till den föreställningen.

Höet jag köpte senast har jag inget kvitto på. Inte gräsfröhalmen heller.

Sv: Hur gör er höleverantör?

Fast att man inte får kvitto betyder ju automatiskt inte att det är svart pengar. Jag har terrängträningar, vitt, men skriver bara kvitto till de som vill ha det = väldigt få. Jag tar däremot upp inkomsten vid deklarationen. För bok över träningarna och det har skv sagt att det räcker.
Om någon glömt pengarna mailar jag faktura, det är betydligt vanligare. ;)

(I ärlighetens namn så har du säkert rätt i att de flesta pengarna är svarta... :mad:)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Okej, tar det från början. I mars i år var jag och min (då blivande) sambo och kikade på en gård här i Västernorrland, en liten gård...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
29 423
Senast: Nixehen
·
L
Ekonomi & Juridik OBS – KOPIERA INTE NÄR DU SKRIVER SVAR pga LÅNGT INLÄGG – gör en egen sammanställning med TIPS / RÅD – Tack !!!! Förvirringen känns...
2
Svar
24
· Visningar
5 941
Senast: Lyckan i Halland
·
Foder & Strö Betet torkar bort i värmen. Fortsätter det såhär är jag utan bete i juli :eek: Och jag brukar ha FÖR MYCKET bete, men den här våren och...
Svar
16
· Visningar
1 657
Senast: Invinciblestables
·
M
Foder & Strö Vi har under många år tagit hö från samma vall och alltid analyserat det och vet ungefär vilka värden man kan förvänta sig, beroende på...
Svar
9
· Visningar
1 417
Senast: evis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama