Hur gick det i Verona?

Sv: Hur gick det i Verona?

Är det inte nästa helg? Det trodde jag dem visar det i alla fall på tv nästa helg

Hittade just länk till tävlingarnas hemsida (den fanns på Hästmagasinet.com - vilken bra webbsida, den är helt ny för mig!)

RGB och MacKinley kom 7:a i WC-kvalet med 0 fel. I morgon em blir det att sitta framför TV:n och hålla tummarna!!!

(Tyvärr har Hästmagasinet en felaktig länk så om man klickar på "Resultat Världscupskval får man istället fram en 1,40-klass, där RGB kom på 20:e plats med Cellestial - f ö hans sämsta placering denna helg, han var 5:a eller något liknande med Cellestial i en annan klass.)

Kul att det går så bra för RGb är helt klart en av mina favoriter. :rofl:

mathil skrev:
Kul att det går så bra för RGb är helt klart en av mina favoriter. :rofl:

En av mina absoluta favoriter också! Synd att inte OS har samma regler som de flesta andra stora mästerskap - då hade han ju haft den individuella OS-medalj han förtjänar!

RGB en vägran och en rivning, 12 fel. Kom på 12 plats.

Åtta fel fick han synd på stoppet Mc kinnley hoppade ju hur högt som helst i grundomgången.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Kampen om hoppningens världscup poäng fortsätter och den här helgen i Italien. Tre svenskar är på plats – däribland förra årets...
Svar
0
· Visningar
262
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson blev bäste svensk när säsongens fjärde omgång av hoppningens världscup avgjordes i italienska Verona på söndagen. Även...
Svar
0
· Visningar
161
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 484
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Alla fyra svenska hopphästarna gick igenom lördagens hästbesiktning. Det är nu klart vilka tre ekipage som startar i den individuella...
Svar
0
· Visningar
347
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama