Hur går man ur?

S

sandrorita

Hej, jag har en fråga gällande hur man som medlem går ur bukefalos? Jag har så många sidor som jag är medlem i och känner att jag måste prioritera de sidor jag är inne på mest. Jag vill därför endast bli en gäst på detta forum. Hur ska jag gå till väga? :) / MVH Sandra :)

Sv: Hur går man ur?

Men det är ju bara att sluta att logga in om du inte vill vara kvar :confused: Man kan väl inte längre skriva inlägg som Gäst.

Man kan inte gå ur utan om du slutar logga in så avslutas ditt konto efter något år. Nåja i särskilt speciella fall kanske Gunnar kan avsluta ditt konto, jag vet inte.

Sv: Hur går man ur?

okej, då slutar jag helt enkelt att logga in :) Tack för svaret endå :)

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
488
Senast: Krålus
·
Kropp & Själ Jag vänder mig till Bukefalos, då det är det största forum/grupp jag känner till, där en majoritet är kvinnor och många dessutom aktiva...
Svar
12
· Visningar
1 344
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 233
Senast: Äpplet.
·
Övr. Barn Finns det någon idrottslärare här på Bukefalos? Mitt barn älskar idrott och var den enda på skolan som fick A i 6:an. På högstadiet...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
8 358

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka