Hur går det med vår FAQ?

F

Fjunet

Kom vi inte fram till vilka olika "kapitel" vi skulle ha? Tycker att det börja bli lite samma frågor nu, kanske dags att ta tag i FAQ:en? Någon som hittar den gamla tråden där vi diskuterade det? :confused:

Sv: Hur går det med vår FAQ?

Ja vaför låser ingen en tråd där det står om inkörning, selar och vagnar mm mm!
Tycker dom ska låsa en tråd där det står "läs gamla trådar först" iaf :smirk:

/L

Nålad tråd
Den är det va!!! Tänkte faktist på det förut... Hade inget roligt för mig och satt och bläddrade lite bakåt i tiden... :angel: (Läs: borde ha gjort massor men har bara suttit här vid buke hela kvällen:angel: ) Nåja nu skall det bli nåt vettigt mot sängen...

Precis... Ibland så blir man bara så trött på att det kommer upp samma saker HELA tiden!!! Visst roligt att folk vill köra, men det är bara tjafs om skitselar:devil: inkörning och sånt...

Då frågar vi igen, vem vill skriva om:
- Selar
- Draglinor
- Vagnar
- Svängel
- Tillpassning av sele
- Skolkörning
- Maraton
- Brukskörning
- Säkerhet

Ja, det är nog snarare frågan! Jag kan inget om dessa saker.

Jag har skrivit ihop lite om körning för att lägga ut på klubbens hemsida, mest simpla grejjer, förklara tävlingsgrenarna och vad som krävs för att tävla tror jag. Kan länka till det när det läggs upp.

En idé: Kan vi inte bara ha länkar till gamla trådar som tar upp ämnena?

Alla mina inlägg! :rofl: :D

Nä men iden vore nått, men läser man de trådarna?
Ibland tycker jag det verkar som nybörjare bara läser det de vill så att säga :crazy:
De gör ändå en ny tråd med samma gamla frågor *tycker vi* :D

Presis som här hemma "det där internet" "tro inte på sånt du läser där" "suck" "såå mycket trams" "kan du inte stänga av det där skiten nu!?" "ut och gör lite nytta istället" "nej det där stämmer abolut inte!
Osv etc etc :o :crazy:

Men bara man själv tror på det så! :)
Men hur kan vi få den tråden nålad då?

Jag kör ju med att man ska köpa Anders E:s häften! :D
Dom innehåller ju allt från bett, in- och tömkörning, selar och olika grenar! :)

/L

Senast ändrad:

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 332
Kultur Jag pratar nästan uteslutande engelska i vardagen, men ett svenskt ord som slinker ur mig lite då och då är "nämen". Min man frågade...
2
Svar
34
· Visningar
1 626
Senast: hastflicka
·
Kläder & Bli fin Jag har i många år använt mineralsmink men börjar tröttna på att det är så meckigt att ta med sig, jag tränar ofta på lunchen så skulle...
Svar
9
· Visningar
733
Senast: 95johsv
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka