Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag var 4 när jag började på ridskola... på shettisar hade ridit innan på min kusins shettis... slutade på ridskola när jag var 15 och har ridit lite till och från sedan dess.... saaaaaknar att rida regelbundet
Hehe har en bild som är tagen när jag är ca 2år och sitter i fina orangea galonisbyxor på en väldigt för stor ponny.
Men sedan började jag på ridskola när jag va 6år. När jag va 20 jobbade jag i ett travstall och tyvärr skedde det en liten olycka som fick mig att sluta rida ett år senare.
Idag har jag varken tid eller ekonomi att hålla på men vi får se vad framtiden har att ge!
Hundträning Fast nar man drar ju ut pa tiden innan godiset blir levererat. Jag kallar det for spot. Mina hundar far sta, sitta, ligga pa sin spot sa...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.