Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fanns hästar på gården när jag föddes så jag blev "uppslängd"tidigt-utan att för den delen kunnat rida,
Red mycket i perioder sedan(ut i skogen å så),red på ridskola osv.
la sen av i 14 års åldern..å har köpt mig en häst nu vid "vuxen" ålder ...man e nybörjare igen! men det kommer igen mer å mer..
Jag var 4 när jag började rida på ridskola och det gjorde jag tills jag var 14 efter det har jag haft medryttarhästar och ska så snart jag får jobb köpa min första egna häst
Är 25 nu..
Nu e jag 12 (eller mer 13 om man ska räkna rätt) Började på ridskola vid 9 års ålder. Red en gång i veckan tills för ungefär 3 månader sen när jag satte igång med 2 dagar i veckan. Nu söker jag medryttarhäst och nästa år ska jag hyra häst ett tag.
När jag var 9 år började på ridskola + att jag skötte en privat häst.
Att sköta privat häst lärde mig jätte mycket om häst vett. Fick hjälpa till med allt men det dröjde nått år innan jag fick börja rida den.
Riskola var väl mest för att man skulle gå där!
Jag var nio. Red ett par shettisar ibland när jag var 6-7 år men då blev jag bara runt-ledd några ggr per år.
Min dotter "red" shettis innan hon börjat gå! Det bästa hon visste som bäbis... lyckades tjata sig till en egen shettis vid 2½ års ålder (eller om det var jag som ville ha... ) och hon är nu 5 år och tycker fortfarande att hästar är det bästa som finns!
Min son gall-skrek redan som spädbarn så snart han fick se en häst (vi trodde inte det var sant så vi provocerade... och ja, det var hästarna han inte gillade!). Han gillar att vara i stallet nu (är 3½) men rider inte så ofta och har inget igentligt hästintresse.... (vad nu det har med saken att göra... )
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.