Hur gamla kan dessa kaninungarna va?

Smurfoff

Trådstartare
Hur gamla kan dessa kaninungarna va? Då dem föddes under jorden och bara "ploppade" upp en dag så är det ingen som vet åldern på dem. Är i Turkiet hos min kille vi är lite nyfikna hur gamla dem kan va.

Dem lever som vilda kaniner och mamman och pappan kan man inte ens fånga. Men ungarna blir mer och mer sociala :) Iallfall mot mig. :D

Föresten när är kaninungar leveransklara?

IMG_5071_zps6a225f9a.jpg

IMG_5074_zps80b26845.jpg

IMG_5075_zps6af36a28.jpg

IMG_5081_zps67b1d40f.jpg

Sv: Hur gamla kan dessa kaninungarna va?

Hm, svårt när man inte vet ras... mellan 4-6 veckor säkert, de är leveransklara vid 8 veckor.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 442
Övr. Barn Det här är förstås en lång historia som jag ämnar att korta ned så mkt det går. Jag blev gravid med en man som var ca 10 år äldre än mig...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
20 749
Senast: Guldaskig
·
T
Däggdjur Hej! ::D Jag måste bara berätta om vilken tur man kan ha ibland! Min kaninhona och hane bodde tillsammans nu i början av hösten. De...
2
Svar
36
· Visningar
3 126
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 337
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar