Hur fungerar det?

bettysmatte

Trådstartare
Läste precis en annons där det stod att hästen i fråga var "triangelmärkt p.g.a fel hoppteknik" och att de ville sälja till någon som red i skogen, lite dressyr eller ville köra in hästen. Vad sjutton betyder det egentligen :confused:?

Sv: Hur fungerar det?

Det innebär att hästen är triangelmärkt, får inte tävlas. Huruvida hästen kan ridas i dressyr och köras kan bara bedömas av vet. Låter lite egendomligt att hästen blivit triangelmärkt p.g.a. "fel" hoppteknik...:confused:

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 743
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 601
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 753
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 318

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka