Hur fult är det?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare lindaplutt
  • Startdatum Startdatum
L

lindaplutt

Japp, nu vill jag veta vad ni tycker om rökfärgade Hjulskydd.
Själv tycker jag det är det fulaste som finns, och självklart blev det missförtånd när jag skulle beställa så jag fick RÖKFÄRGADE :spysmiley:
105.gif

Jag vill ha såna här :love:
hjul%201.JPG

Problemet är nu bara att jag måste betala frakten om jag ska skicka tillbaka dom fula, och ja e lite pank :crazy:

Så kom igen nu! Övertyga mej om att rökfärgade e fint !:D

Sv: Hur fult är det?

:) du ska inte kolla på hjulen när du kör:banana: åk in på nån på bana och kolla om du kan byta:bump:

Sätt på dom på hjulen innan du säger något.
Dom blir MYCKET mörkare då.:angel:
DOM HÄR ÄR RÖKFÄRGADE
DSC00359.jpg

Jag har rökfärgade på en av sulkarna och den är klart snyggast;)

NinasApache skrev:
Sätt på dom på hjulen innan du säger något.
Dom blir MYCKET mörkare då.:angel:
DOM HÄR ÄR RÖKFÄRGADE
DSC00359.jpg
Det var faktiskt ganska snyggt! Men sen är bilden ganska mörk i övrigt . Ska pröva dom på sulkyn idag och se hur dom blir :D

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 800
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 872
Senast: Lhas
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 749
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 744

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka