Enya
Trådstartare
Min kära lilla häst kommer nog stanna i skåne någon/några veckor efter flytt. Jag är rädd att det blir för mycket för mig på en gång om jag tar henne på samma gång, det är viktigt att hon kommer till ett bra ställe utan stall, ett ställe dit jag kan ta mig osv och jag känner redan nu oro över hur hon kommer klara det och hur jag kommer klara det de första veckorna.Kläder och textilier som tål omild behandling, landstingets tvättsäckar (ja du ska få låna ett gäng när du kommer hit upp).
Banankartonger funkar annars finns det flyttlådor på bla. Biltema. Ömtåligt gods viras in i filtar eller handdukar och staplas helst i mjölk eller köttbackar som är stapelbara men lite svårt att ta med ner till Skåne i ryggsäcken.
Högtalare, ta en filt, lägg en högtalare på den och rulla ett varv, nästa högtalare och rulla tills filten tar slut, tejpa ihop paketet med packtejp. OBS: tänk på att ha högtalarkonorna mot varann bara så inget kan skada dom.
McG - som kört ett hundratal flyttar land och rike runt åt folk.
Ps: Ta en djurbil som flyttbil så får du med hästen samtidigt.
Jag gillar bananlådor, det vore ju guld om det funkar bra med sånna!
Högtalarsystemet är till datorn Du vet, sådana där små och en... vad heter det nu igen.. bas-grej eller vad det nu heter (jag kommer nog på det i natt...) så där är inga stora ömtåliga högtalare egentligen, bara sladdarna som ska handskas försiiiiktigt med så de inte slutar funka helt för då blir jag OLYCKLIG, ett liv utan musik går INTE!