Hur fästa kartongen mot gallret?

MikaTela

Trådstartare
Jag har fått en stor fin bur av Zizzy ( :bow: :bow: :bow:) för min dvärghamster att bo i.

Men dom två våningarna är av galler och för att rädda hans ben så tänkte jag täcka dom med kartong.
Men nu funderar jag på HUR jag ska fästa kartongen och om jag ska ha den över eller under gallret? :crazy:

Sv: Hur fästa kartongen mot gallret?

*halv putt*

Behöver hjälp att lista ut hur jag ska lösa detta, skulle egentligen fixat det nu i helgen då jag helst vill ha buren klar när han flyttar hit.
Men kan fixa den på fredag istället.

Jag har kartong och jag har buren. :angel: Sen har jag massa annat smått och gott men vet ändå inte hur jag bäst ska fästa den. :crazy:

Eller ska jag kanske spänna över fleecetyg? :crazy: Det trådar ju sig inte.

Senast ändrad:

Men om du lägger kartongen på gallret ligger det väl där, helt enkelt?

Njae inte direkt för våningarna har en "kulle" ca 1 tredjedel av våningen om du förstår?

Njae, det gör jag nog inte, men kan du inte lägga in en bild då?

Har ingen bild på den och den står i huset nu tyvärr. :crazy:

Fleece tror jag blir bäst.
Men mina småttingar som har huserat i buren har inte haft några större problem med att det är galler..
Men förvisso, det kanske är bättre med heltäckande.

Du får sätta in bild sen när det är klart.

Inte funderat på fleece istället för kartong? Mer följsamt med tanke på kullen. (Tror jag vet hurdan bur du menar :D )

Svar till er bägge. Blir att jag drar över fleece på fredag. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, känner mig vilsen och vet inte hur jag ska göra. För en vecka fick jag hem en 9 veckor gammal valp. Eftersom hon kommer behöva vara...
Svar
8
· Visningar
940
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 681
Senast: Enya
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 947
Senast: Hermelin
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 024
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar