Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör egna popcornVätskeersättning funkar förstås men få i ungarna det är lättare sagt än gjort. Försöker salta maten lite extra men ingen är så jättesugen på mat nu heller. Chips och salt godis funkar men vill hitta nyttigare alternativ
Är det verkligen jätteviktigt att få i sig extra salt när det är varmt, om man inte svettas kopiöst? Jag har aldrig tänkt på mitt eller barnens saltintag relaterat till värme och ingen av oss har blivit dålig av värme (men vi kanske bara haft tur )Vätskeersättning funkar förstås men få i ungarna det är lättare sagt än gjort. Försöker salta maten lite extra men ingen är så jättesugen på mat nu heller. Chips och salt godis funkar men vill hitta nyttigare alternativ
Jag känner ofta att jag är mer sugen på salta saker när det är varmt ut, särskilt om jag också motionera.Är det verkligen särskilt viktigt att få i sig extra salt när det är varmt, om man inte svettas kopiöst? Jag har aldrig tänkt på mitt eller barnens saltintag relaterat till värme och ingen av oss har blivit dålig av värme (men vi kanske bara haft tur )
NejÄr det verkligen jätteviktigt att få i sig extra salt när det är varmt, om man inte svettas kopiöst? Jag har aldrig tänkt på mitt eller barnens saltintag relaterat till värme och ingen av oss har blivit dålig av värme (men vi kanske bara haft tur )
Är det viktigt kanske chips kan duga, är ju inte särskilt ofta det är supervarmt
Tränar man i hög värme förstår jag absolut att man behöver fylla på med salt. Tänkte mest annars. Och absolut, händer mig ibland också, men då äter jag det salta jag har hemma. Brukar så att säga inte planera för ökat saltintag. Men det kan vara helt fel, menar verkligen inte att man ska ta lätt på ev. saltbrist, var mest en nyfiken fråga.Jag känner ofta att jag är mer sugen på salta saker när det är varmt ut, särskilt om jag också motionera.