Hur får man en häst att vilja löshoppa?

Sv: Hur får man en häst att vilja löshoppa?

hmm min är likadan han hatar de .....så gör de välldigt sällan...så tråkigt när han inte uppskattar de, hade vart så praktiskt annars med tanke på att han är vild att hoppa uppsuttet ;) :p

Vad kul! grattis eller vad säger man? roligt att det gick bra i alla fall.:banana:

är hon en riktigt hungrig en så låt en person stå efter hindret & locka med lite mat , min häst vet nu att hon får belöning efter att hon hoppat så hon kommer fram till mig :D

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag älskar hoppning och rider just nu på ridskola där jag hoppar ca 1 gång i månaden. Min sköthäst är en väldigt stark häst men...
Svar
5
· Visningar
1 429
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 426
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 339
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 549
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar