Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det funkar troligen. Om de itne är skördade alldeles för tidigt, men jag skulle prova med äpple.Köpte med hemleverans och de är omognahar lagt dem i fönstret men det kanske går att göra som med bananer, att lägga dem i en påse med ett äpple?
Nån som vet?
Har inget svar på din fråga men blev nyfiken om du äter carambolen som en vanlig frukt? Brukar mest ha det som dekoration så har aldrig smakat på den och blev nyfikenKöpte med hemleverans och de är omognahar lagt dem i fönstret men det kanske går att göra som med bananer, att lägga dem i en påse med ett äpple?
Nån som vet?
Jo, jag äter den som en frukt. Inte så ofta eftersom den är dyr.Har inget svar på din fråga men blev nyfiken om du äter carambolen som en vanlig frukt? Brukar mest ha det som dekoration så har aldrig smakat på den och blev nyfiken![]()
Måste nog prova nästa gång som jag köper hem detJo, jag äter den som en frukt. Inte så ofta eftersom den är dyr.
När den är omogen är den väldigt syrlig och som mogen lite åt det söta hållet. Man äter den med skalet på.