Hur får jag försvara mig och mina djur?

Sv: Hur får jag försvara mig och mina djur?

:confused:
Jag skulle då inte ha några problem med att smälla en järnspade (eller yxa för den delen) i nacken på en hund som sprungit in på min tomt och var på väg att döda min hund (eller katt för den delen om jag hade en sådan).
Förstår inte vad som är så konstigt med det...

Läste du hela inlägget? Längre ner skrev jag att jag självklart gör vad som helst för att försvara mina djur. Jag har brukat en hel del våld mot angripande hundar för att skydda mina (och dom från mina...), så just DET är inte konstigt. Det du citerade menade jag gällde skrivande personer i tråden som inte vet vad det är för hund. Jag tycker det känns... konstigt/olustigt att "tipsa" om hur man har ihjäl den (eller iaf en hund i någon situation).

Är du med nu? :)
 
Sv: Hur får jag försvara mig och mina djur?

Jo jag läste hela. Missuppfattade bara inlägget sorry :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Sen jag flyttade ut på landet har jag blivit väldigt hundsugen igen. Det som hållit mig från att skaffa hund är att min katt inte klarar...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 562
Senast: Liten
·
Övr. Hund Jag kan inte se att frågeställningen är reglerad enligt lag, det tydligaste verkar vara formuleringen: "Om någon brister i tillsynen...
21 22 23
Svar
444
· Visningar
25 385
Senast: Sezziyanen
·
Hundavel & Ras Min extremt oseriösa granne vid sommarstugan har köpt vad han säger är en korsning mellan varg och hund. De har sedan tidigare 2 stycken...
2 3
Svar
43
· Visningar
16 944
Senast: Taxilock
·
Övr. Hund Vet inte om tråden ligger rätt:confused: Vet egentligen inte vad jag vill med tråden mer än kanske tips råd eller erfarenheter, är...
2
Svar
28
· Visningar
4 672
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II
  • Fråga?

Omröstningar

Tillbaka
Upp