Hur få bort inpyrd rök?

Texaz

Trådstartare
Har en säng som "bott" hos en rökare och den lyktar inte direkt godis nu....

Hur ska jag kunna få bort doften? Är det överhuvudtaget möjligt, eller måste jag kasta den??

Sv: Hur få bort inpyrd rök?

Ättika brukar gör jobbet.

Det bästa är nog om du kunde få in sängen i en plastsäck o ställa in en kopp ättika o byta den varje dag i en vecka. Det räcker med någon centimeter ättika i kärlet.

Sv: Hur få bort inpyrd rök?

svägerskan fick tag på en sån där säng och använde en kompis ozonbehandlingsgrej och lukten gick bort på en behandling. ozonapparaten kostade tydligen några tusenlappar, men vi har använt den på andra luktande ställen (tex gammal möglig bil *isch*) och den har funkat klockrent. så: har du en kompis med ozonapparat, eller tror dig själv behöva en framöver, så är det ett alternativ :)

Liknande trådar

Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
301
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 871
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 197
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar