Hur f*n viker man underlakan med resår?

Du hann först, @pepp :D.

20200829_193857.webp

Jag "trär" in hörnen i varandra, ungefär som på filmen men får det inte lika slätt... Men bättre än innan jag började med det i varje fall. Den största fördelen är att det är mindre skrynkligt när jag ska bädda med det 😊

Nu har jag kuvertlakan och inte resår men jag upplever dem lättare att vika om jag hittar hörn och kanter redan när de är fuktiga. Dvs. jag hänger dem halvvikta i torkskåpet. Då hamnar vecken på rätt ställen och det blir lättare att hantera när de torkat.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 624
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 040
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
2 021
Senast: miumiu
·
Kläder & Bli fin Hjälp! Jag behöver er buke hjälp.. försöker hitta en klänning till en närstående då hennes nuvarande favorit börjar gå i bitar (säljs...
Svar
8
· Visningar
989

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka