Hur f*n viker man underlakan med resår?

Du hann först, @pepp :D.

20200829_193857.webp
 
Jag "trär" in hörnen i varandra, ungefär som på filmen men får det inte lika slätt... Men bättre än innan jag började med det i varje fall. Den största fördelen är att det är mindre skrynkligt när jag ska bädda med det 😊
 
Nu har jag kuvertlakan och inte resår men jag upplever dem lättare att vika om jag hittar hörn och kanter redan när de är fuktiga. Dvs. jag hänger dem halvvikta i torkskåpet. Då hamnar vecken på rätt ställen och det blir lättare att hantera när de torkat.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft mycket tankar om livet på sistone, sannolikt för att det förändrats mycket på kort tid men också för att jag upptäckt att...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 302
Senast: movi
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 143
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
428
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
675
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp